.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
الهام و برنامه فتنه گران برای انتخابات آینده

سخنگوي دولت نهم معتقد است : نباید جریانات فتنه را فراموش کرده و پایان یافته تلقی کرد،چرا که این افراد برای دوره‌های بعدی به ویژه انتخابات آینده تنها با عوض کردن چهره‌ها و مطرح کردن همین گفتمان سعی در فریب مردم خواهد داشت.

غلامحسین الهام، در جمع ناظرین شورای نگهبان شهرستان‌های فریدونکنار و بابلسر اظهار داشت: باید با هوشمندی و بصیرت مراقب برنامه‌ریزی جریان در دوره‌های بعدی انتخابات بود و در راستای پایداری بیش از پیش این گفتمان گام برداشت و درهمین جهت مردم را به مبانی اعتقادی گره بزنیم.

سخنگوی دولت نهم با بیان اینکه تصمیم انتخاباتی به معنای تعیین سرنوشت است، تصریح کرد: ارزش یک رأی در انتخابات معادل ایستادن در برابر دشمن است.

وی با تأکید بر این‌که خنثی کردن فتنه هشت‌ماهه به اندازه یک جنگ هشت ساله ارزش دارد،خاطر‌نشان کرد: پیچیدگی این جریان از این باب بیشتر بوده که دشمن در خانه و دوست و مدیر‌ارشد ادوار گذشته بود.

عضو هیأت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران بیان داشت: جامعه ولائی جامعه امام‌شناسی است و باید این نکته عمیق شناخت امام و حرکت در مسیر رهبری را تقویت کرد و کارگزاران حکومت و رئیس‌جمهور محبوب و منتخب مردم سربازان عبور از این فتنه بزرگ بودند که باید مورد حمایت قرار بگیرند.

وی با بیان این‌که فتنه سبب بی‌ثباتی و ناامنی و مشکلات احتمالی می‌شود خواستار حرکت جمهوری اسلامی به سمت نابودی فتنه در جهان شد وافزود: دشمن توانست از میدان خودی‌های علیه انقلاب اسلامی لشکرکشی کرده و برای خودش نیرو سازماندهی کند که این نیروهای سایبری و سربازان جبهه جنگ نرم و محیط مجازی و ارتباط الکترونیکی نوین گام هایی علیه جمهوری اسلامی برداشتند که برای انقلاب تجربه‌ای رقم زد.

الهام از یک شبکه سیصدهزار نفری سایبری با فرماندهی عوامل خارج از کشور خبر داد وگفت: با هوشیاری ملت و اقدامات شایسته دستگاه‌های امنیتی کشور این شبکه که قصد انجام عملیات‌های انتشار اخبار کذب و بدگویی از دولت و در نهایت نظام را داشته‌اند، متلاشی شد.

وی ادامه داد: شبکه‌های مالی گسترده‌ای در عقبه این جریان قرار گرفت که مشخص نبود منابع مالی خودشان را از کجا تأمین می‌کنند که نیاز است دستگاه قضا، این موارد را مورد بررسی جدی قرار بدهد.

سخنگوی دولت نهم افزود: این جریانات از آغاز دولت نهم احساس کردند مدیریت فضای سیاسی و به ویژه قوه مجریه از دست شان گرفته شده و در همین راستا به برنامه‌ریزی‌هایی پرداختند تا به هر قیمتی قدرت را به صورت مجدد در دست بگیرند که مشارکت فراگیر مردم و مسؤولان و بصیرت این مجموعه دلیل اصلی ناکامی این جریانات را رقم زد.

الهام اظهار داشت: اتفاقی که در دور دوم افتاد دو پیام داشت یکی احیای گفتمانی که اندیشه امام در آن بود و دیگری احیای عدالت و تفکر امام و رهبری بود.

وی در خصوص مهم‌ترین دستاوردهای نظام در این فتنه یادآور شد: مردم حق را از باطل تشخیص دادند و این مهم‌ترین دست آورد نظام است، در حال حاضر نباید این جریانات فتنه را فراموش کرده و پایان یافته تلقی کرد،چرا که این افراد برای دوره‌های بعدی به ویژه انتخابات آینده تنها با عوض کردند چهره‌ها و مطرح کردن همین گفتمان سعی در فریب مردم خواهد داشت.

وزیر دادگستری دولت نهم در پایان افزود: باید با هوشمندی و بصیرت مراقب برنامه‌ریزی‌های جدید جریان فتنه در دوره‌های بعدی بود و با پاسداری فرهنگ اعتقادی و ارزشی خدمت‌رسانی به مردم را نهادینه کرد و‌ تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت را سرلوحه همه فعالیت ها در جمهوری اسلامی قرار داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.